Ensimmäiseksi KIITOS kaikille, jotka ovat muistaneet raportoida sekä LÄHETETYT että VASTAANOTETUT paketit. Raportoinnin ideahan ei ole kiusata teitä, vaan että minun on helppo tarkkailla kaikkien noudattavan sääntöjä ja muistavan ystäväänsä. Vastaanotettujen pakettien osalta on myös kiva katsella, mitä olette keksineet toistenne ilahduttamiseksi.

Osa on hoitanut tosiaan raportoinnin tosi hyvin. MUTTA.. minulle on raportoitu paketteja, joita ei ole ollenkaan raportoitu postitetuiksi ja silloin minun kirjanpitoni menee ihan sekaisin. Paketin on näes lähetettävä ennen kuin se voi saapua mihinkään.  RAPORTOIKAA siis myös LÄHETETYT paketit, ja laittakaa myös arvioitu hinta lähetyksellenne. Odotan puuttuvia lähetysraportteja, vaikka pakettisi olisikin jo perillä.  

Kunnostautukaa kaikki siis tästä lähtien, niin minun ei tarvitse alkaa kyselemään perään hintoja yms. Tiedän, olen tiukkis, mutta jotta leikki olisi kaikille tasapuolista, on pakko olla.. 

Kaikesta huolimatta, mukavaa ringin jatkoa. =)